reklám

10 vicces emlék arról, hogy milyen is volt 2000-es évek elején tinilánynak lenni

reklám

Tudjuk, hogy nem volt egyszerű tininek lenni a 2000-es években. Akkor jöttek be különlegesnél is különlegesebb divatok, amikre ma már nem is emlékszünk. Nem volt Facebbok, se Instagram, sőt sok esetben még otthoni internet sem, és a mobiltelefon akkoriban vált a szülinapi- vagy éppen a karácsonyi listák egyik abszolút dobogósává. Tinédzsernek lenni sokak szerint annak idején sokkal jobb volt, még úgy is, hogy az egyedüli irányadók az ifjúsági magazinok voltak. A heti rendszerességgel kiadott lapok pedig szorgalmasan közvetítették az aktuális trendeket, nem csak zenei téren, hanem divat és beauty témában is. Reméljük tetszeni fognak a képek.

X-tina haja

Christina Aguilera akkoriban más művésznév alatt futott és stílusát tekintve lázadónak számított. Színes pótfonatokkal és kreppelt tincsekkel haknizott jó pár hónapon át. A magazinoknak hála színes műtincseink nekünk is voltak, a kreppelésben pedig valami frizurákban jártas barátnő mindig tudott segíteni.

Szájfények

Hirdetés

reklám
reklám

Akkoriban rém rossz minőségű darabokat dobtak a piacra, amiket bár százfelé ízesítésben lehetett kapni, tartósság szempontjából elég gyengék voltak. Több réteget is a szádra kenhettél, hogy elérd a kívánt hatást, de a végeredmény mindig kicsit több lett a kelleténél.  Már a végén mindened ragadt tőle, még a hajad is (főleg ha fújt a szél), de azért imádtad, használtad és kented ameddig csak lehet.

Giga-poszter

reklám
reklám

Lehet te is emlékszel még azokra a hatalmas méretű poszterekre, amiknek darabjait heteken át kellett szorgalmasan gyűjteni, hogy aztán mint egy puzzle álljon össze a kép és végre megagiga nagyságban élvezd kedvenced látványát a faladon. Mennyire rossz volt az, ha valami oknál fogva kimaradt egy kiadás, nem? Hiszen akkor borult az egész

Szemöldök, lelkes amatőr módra

Azokban az időkben leginkább, valamiért a csík-szemöldökök hódítottak, messze volt még akkor Cara Delevingne, vagy az Insta-generáció tippjei. Tehát mindenki azzal próbált meg gazdálkodni, ami volt, zsebpénz hatékony megoldás esetén: a csipesszel. A lelkesedéshez viszont kevés tehetség társult, így sokan kicsit túltolták a dolgot és viccesebbnél, viccesebb szemöldökök járkáltak a gimik folyosóin. Végső megoldásként pedig ott volt a ceruza

reklám

Karika fülbevaló

Hirdetés

Manapság megint hódít ez a fazon füli-fronton, és bizony 10 éve se volt ez másként. Akkoriban viszont a minőséggel voltak apróbb gondok. Bizonyos hordás után a kapocs már nem működött úgy, mint régen és szinte lehetetlen volt összekapcsolni a karika két végét. Fogyóeszköz volt, még szerencse, hogy a tini magazinokhoz körülbelül 3 havonta járt egy ajándékba. Szerencse!

Ez a cikk folytatódik a következő oldalon