reklám

A kapitány üzenetet írt a fogtündérnek, miután egy 6 éves kislány elveszítette a fogát a repülőn

reklám

Egy szívmelengető történet arról, ahogy a United Airlines pilótája mindent megtett azért, hogy egy 6 éves kislány utazása gondtalan legyen szíveket hódít az online világban. A kis Lena a múlt hónapban egy New Yorkból Dél-Karolinába tartó járaton utazott, mikor észrevette, hogy hiányzik az egyik foga. „A repülőn aludtam. Anyukám felébresztett… és elmentünk a bőröndjeinkért. Majd azt mondtam: ‘Anyu, anyu, azt hiszem, kiesett a fogam'” – mesélte a 6 éves lány a Good Morning Americának.

 

Mivel általában a párnája alá szokta tenni a tejfogait a Fogtündérnek, így ez nagyon rossz hír volt a kislány számára. A kislány édesanyja, Lauren Larmon elárulta, hogy már túl voltak néhány átszálláson, mikor Lena észrevette, hogy hiányzik az egyik foga. A New Yorkból a dél-karolinai Greerben található Greenville-Spartanburg nemzetközi repülőtérre tartó június 17-i járat volt az utolsó járatuk Norvégiából hazafelé. „Megpróbáltunk visszamenni a repülőgéphez, de minden le volt zárva. Hajnali 2 óra volt” – mesélte Lena.

Hirdetés

 

reklám
reklám

Elárulta, hogy „nagyon elérzékenyült” és „sírt”, mikor rájött, hogy mi történt. „Azt gondoltam, hogy ‘Soha többé nem találjuk meg a fogamat'” – mondta. Ez volt az a döntő pont, amikor Josh Duchow kapitány – vagy „Josh kapitány”, ahogy Lena nevezi – beugrott, hogy megmentse a helyzetet. Látva a kislány kétségbeesését, Duchow felajánlotta, hogy ír egy levelet a Fogtündérnek, elmesélve, hogyan veszítette el a fogát, és azt kérve, hogy a hiányzó fog helyett az üzenetet vigye magával. „Kedves Fogtündér, Lénának kiesett egy foga a Greenville-be tartó járaton” – írta. „Kérlek, fogadd el ezt a cetlit a foga helyett.”

Duchow, aki a járatot vezette, a cetlit „Josh kapitány” aláírással látta el. Larmont annyira meghatotta a kedves gesztus, hogy az Instagramon és a Facebookon is megosztotta az emlékezetes találkozást, és megtapsolta a kapitányt, amiért megtette a lányáért ezt a pluszt. „A rossz légitársasági történetekkel teli világban a @united segített, mikor Lena elaludt a hazafelé tartó járatunkon, és fog nélkül ébredt fel. Aggódott, hogy a Fogtündér ezáltal nem fog megjelenni, mert a fog valahol a repülőgépen van. Ekkor a pilóta meglátta, hogy Lena megpróbál visszamenni a  fogáért, és kisegítette” – írta a anyuka. „Köszönöm, Josh kapitány! Biztos vagyok benne, hogy a Fogtündér elfogadja ezt az üzenetet az apró fog helyett”.

reklám
reklám

Az egyik pilótájuk és a fiatal utas közötti imádnivaló interakcióval foglalkozó közleményében a United Airlines szóvivője ezt mondta: „A Unitednél az utazás nem csak arról szól, hogy az ügyfeleket eljuttassuk A-ból B-be, hanem arról, hogy olyan emlékezetes élményeket teremtsünk, amelyek miatt az ügyfelek szívesen repülnek velünk” – mondta. „Büszkék vagyunk az ilyen pillanatokra, amelyek megerősítik elkötelezettségünket, hogy mindent megtegyünk ügyfeleinkért, és olyan légitársaságot hozzunk létre, ahol a jó tettek számítanak”.”

reklám

Lena azóta már hallott a Fogtündérről, levelet kapott tőle. Ez állt benne: ‘Lena, nem baj, hogy elvesztetted a fogadat a repülőn. Majd én megkeresem. Csak továbbra is mosd a fogaidat” – mesélte a kislány. Lena pedig válaszolt, mert a Fogtündér ilyen megértő volt: „Köszönöm, hogy nem haragszol rám. És köszönöm az összes ajándékomat, a többi elvesztett a fogamért. Szeretlek .”

Ami Duchow-t illeti, a kapitánynak ezt üzente: „Köszönöm Josh kapitány, hogy közbelépett és segített nekem. Köszönöm, hogy kedves voltál velem”.

Hirdetés

 

via

Ha tetszett a cikk, oszd meg a barátaiddal!